сряда, 31 октомври 2012 г.

Защо ти?

Може би хиляди пъти си си задавал един въпрос- „Защо аз?” Още по-често вероятно- „Защо на мен?”

Тези два въпроса всъщност са много тясно свързани помежду си. Зависимостта е следната всяко едно „Защо аз?” води до „Защо на мен?”. А именно, когато някой те помоли за помощ, когато нещо не е наред и трябва да се поправи, Ти често бягаш от отговорност и с лека ръка заявяваш- Защо аз?”. Но колелото се завърта и Ти изпадаш в ситуация, в която се нуждаеш от помощ, имаш нужда от ръка, която да те издърпа или да Ти посочи изхода, точно тогава идва следващият въпрос, който си задаваш безброй пъти, през сълзи и със стиснати зъби- „Защо на мен?”.

Истината е, че прехвърляйки отговорността за проблемите казвайки „Защо аз?”, Ти посяваш семето на бъдещото „Защо на мен?”. В твоите две ръце е силата да промениш това. Точно Ти можеш да помогнеш, никой друг. Точно днес, не утре. Всичко започва от мислите и думите Ти, които заедно се превръщат в идеи, а със силата на будното си съзнание, Ти можеш с лекота да превърнеш тези идеи в действия. Така Ти ще прекъснеш този омагьосан кръг и ще докажеш на много други като теб, че те също могат, че тяхната дума, техните мисли, мечти и идеи имат смисъл и са важни. Че ние заедно можем да променим бъдещето си, ако спрем да се оплакваме и да сочим виновните, а вместо това търсим решения.

Ще ни последват още много хора и ще се получи лавина, която няма как да бъде спряна и неусетно почти изпълненото със страх, слабост и несигурност „Защо аз?” ще бъде заменено от „Кой друг, ако не аз?”.

Ако Ти, четящият тези редове, споделяш нашите цели, идеи и страст, чувствай се свободен да се присъединиш към нас като ни пишеш на IDEAL.Bulgaria@gmail.com. Очакваме те!

Няма коментари:

Публикуване на коментар